Hoşgeldiniz

22 Eylül 2012 Cumartesi

PINARLABİZBİZE: COMEPANYA.COM İLE 10 KİŞİYE TSHİRT HEDİYE

PINARLABİZBİZE: COMEPANYA.COM İLE 10 KİŞİYE TSHİRT HEDİYE: Türkiye'nin Yenilikçi Alışveriş Sitesi Comepanya.com , Türkiye'de ve bir çok ülkede önde gelen markaları ve ve özel tasarımları müşter...

muhteşem dekoratif ayna hediye !!!

Uzun zamandır bu dekoratif aynalardan heves ediyordum. Bence çok şık ve muhteşemler. Mutlaka katılmalı, şansınızı denemelisiniz. Emin olun odanızı eşsiz kılacak bir hediye olacaktır :)

http://ozlemcacim.blogspot.com/2012/09/dekoficom-isbirligi-ile-1-kisiye.html

16 Eylül 2012 Pazar

LSV Dükkan Çikolatasını Denediniz Mi?



LSV Dükkan yani Lösev Dükkan’ında lösemili çocuklarımızın anneleri kendi elleriyle hazırladıkları organik kurabiyeler ve birbirinden renkli el emeği, göz nuru el işlerini sizlere sunuyor. LSV Dükkan bundan tam 12 sene önce LÖSEV Ankara’da, küçücük bir atölyede 5 anne ile başlayan bir çalışmayken bugün yüzlerce annenin ekmek parasını kazandığı meslek atölyeleri haline geldi.                                       

Beslenme ile kanser arasındaki yakın ilişkiye dikkat çekmek için kurulan bu minicik atölye, seneler içerisinde azim, sevgi ve inançla büyüdü. Giderek büyüyen ve insanın içini ısıtan bu başarı öyküsü, LSV Dükkan markasını yaratmaya kadar uzandı. Lösemili çocuklarımızın annelerinin umutlarını, hayallerini işlediği, sevgiyle yoğurduğu her bir LSV Dükkan ürünü sevgili çocuklarımızı hayata bağlayacak.


Tüm renkleri ve lezzetleri ile Türkiye’nin her yerinden LSV Dükkan’a www.lsvdukkan.com üzerinden ulaşabilir ve sipariş verebilirsiniz.

Lösev’i Twitter’da @losev1998 hesabından takip edebilir, #LosevHayatVerir hashtag’i ile  paylaşımlarınızla destekleyebilirsiniz.

EEOSE Kaş ve Kirpik Bakım Serumu


ÉEOSE Kirpik Uzatıcı Serum kirpikler üzerindeki uzama ve gürleştirme etkisini içerisindeki aktif PEPTIDE COMPLEX sayesinde göstermektedir. PEPTIDE COMPLEX’ in etkinliği ve güvenilirliği, Amerika merkezli AMA Laboratuvarları’nda, Alman Merkezli Symrise, TPI (Therapeutic Peptide Institute) ve dermatologlar gözetiminde yapılan 3 ayrı klinik çalışmalayla kanıtlanmıştır.
ÉEOSE Kirpik Uzatıcı Serum, kısa olan kirpikleri uzatıp, zayıf ve cılız kirpikleri kalınlaştırmakla kalmayıp aynı zamanda yeni kirpik üretimini destekleyerek kirpik sayısını artırıyor ve böylece kirpikleri gürleştiriyor.



Paketin içinde bulunan çubuklarla kirpik diplerinize ve kaşlarınıza uygulamanız çok daha kolay olacaktır.

Ben henüz denemedim ancak deneyip memnun kalan arkadaşlarım var. 


Kullanmadan önce mutlaka makyajınızın temizlenmiş olması gerekiyor.Özellikle gece yatmadan önce uygulamayı tercih edin . 
Kutunun içerisinde verilmiş olan uygulama kapağına 1damla damlatıyorsunuz.

Çubuğu seruma batırdıktan sonra eyeliner sürüyormuş gibi kirpik diplerinize uygulayın.

Alt kirpik dipleri içinde aynı işlemi uygulayın ama gözünüzün içine doğru değil dışına bakan kısmına süreceksiniz. 
Diğer gözünüz için tekrar 1 damla damlatarak işleminizi tamamlıyorsunuz

2 Eylül 2012 Pazar

Yağmur'la Hediye Yağmuru Başladı: Online Marketim ile 2 Kişiye Hediyemiz Var

Yağmur'la Hediye Yağmuru Başladı: Online Marketim ile 2 Kişiye Hediyemiz Var:              Geniş ürün yelpazesi ve her cebe uygun fiyatlarıyla öne çıkan bir siteden bahsetmek istiyorum sizlere. İnternette güvenli ve hı...

Yağmur'la Hediye Yağmuru Başladı: 3 Arkadaşıma Nacizane Hediyelerim Olacak

Yağmur'la Hediye Yağmuru Başladı: 3 Arkadaşıma Nacizane Hediyelerim Olacak: Merhaba arkadaşlar...Yeni bloğum adına sizlere ufak çaplı hediyeler vermek istedim..Belki maddi değerleri çok yüksek hediyeler değil ama beğ...

Yağmur'la Hediye Yağmuru Başladı: www.DUCCAN.COM ile 3 Kişiye 3 adet Toparlayıcı Süt...

Yağmur'la Hediye Yağmuru Başladı: www.DUCCAN.COM ile 3 Kişiye 3 adet Toparlayıcı Süt...:   Nede Olsa Dukkan Sizin sloganıyla sizlere yeni bir site tanıtmak istiyorum. Yüzlerce ürünü şaşırılacak derecede uygun fiyata bulacabile...

BİLGİLER ULAŞMADIĞI İÇİN 2 YENİ İSİM!!

BU SABAH TEKRAR KONTROL ETTİM ANCAK 2 ARKADAŞIMIZ BİLGİLERİNİ YOLLAMAMIŞLARDI MAİL İLE. BU NEDENLE 2 YENİ İSİM ÇEKTİM RANDOOM İLE. 
EĞER BİLGİSİ OLAN VARSA KAMERAYADA ÇEKEBİLİRİM DİĞER ÇEKİLİŞLERDE. 

KAZANAN YENİ 2 İSİM
arwen
İbrahim Yüksel 
BİLGİLERİNİ may__9__@hotmail.com  ADRESİNE SALI GÜNÜNE KADAR YOLLARLARSA HEMEN FİRMAMIZA İLETECEĞİM . DİĞER HEDİYE SAHİPLERİDE BEKLEMEDELER ŞU AN ÇÜNKÜ

28 Ağustos 2012 Salı

çekiliş sonucumuz !!!

Evet arkadaşlar çekilişimiz sonuçlandı. Uzun bir aradan sonra ilk çekilişim olduğu için herkesi dahil ettim. Ama diğer çekilişlerimde şartları yerine getirmeyenleri kabul etmeyeceğim.
Katkılarından dolayı firmamıza teşekkür ederim.
Kazanan talihli 4 isim ise şöyle ;


 pelin13 Ağustos 2012 21:11
slm tüm şartlar tmm http://www.facebook.com/plndmrl http://yagmurdamlam-pelin.blogspot.com/ https://twitter.com/#!/77pelin pelin demiral ppelin.77@hotmail.com

slmm.şartlar tamam.
http://www.facebook.com/MuhLiscakmakk/posts/412623072119015
http://www.facebook.com/MuhLiscakmakk
https://twitter.com/muhliscakmakk/status/239777503051407360
http://suskun1genc.blogspot.com/2012/08/cekilis_5973.html

cydmuhlis@hotmail.com
muhlis çakmak
 durubaby24 Ağustos 2012 18:32
merhaba,
http://www.facebook.com/#!/tugce.caner.98
https://twitter.com/tugcetasgin
http://durubabyworld.blogspot.com/
tugce_tasgin@hotmail.com
tuğçe caner



slm tüm şartlar tamamdır
facede paylaşdım
https://www.facebook.com/mehpare.olmesek.1

mehpare01@gmail.com
mehpare ölmesek


KAZANANLAR bilgilerini may__9__@hotmail.com adresine  yollamalıdırlar.

20 Ağustos 2012 Pazartesi

!!yepyeni bir hediye - numune kazanma sitesi (çekilişli)!!

Hepimiz denedimbiliyorum ve fikrimuhim.com sitelerini takip ediyoruz :) Ancak ne zamandır bu siteler çok fazla faaliyet göstermiyorlar . Geçenlerde bir site keşfettim, yepyeni, bıcır bıcır bi internet sitesi. Mantığı ise çok basit; her yaptığınızdan puan kazanıyorsunuz sitede. ve bunlarla hediyeler alıyorsunuz. Ama sakın tıklama başına 0.0025 krş veren sitelerden sanmayın, benim ilk hediyem yola çıktı bile. Daha 2 gün oldu sisteme gireli. Bilgisayar hediyesi bile yapılmış sitede. Kahveler, indirim çekleri , antivirüsler , konaklamalar... Hadi yorum olarak mail adreslerinizi bırakın, sizde bu fırsattan yararlanın :) şuan  1154 puanım var, eh siz üye olunca puanımda artacak inşallah. Referansımla üye olanların arasından çekilişle 1 kişiye süpriz bir hediye vermeyi planlıyorum. İçinde bir kaç ürünü barındıran kullandıkça beni hatırlatacak ürünler  :)
bu arada siteyi incelemek isteyenler:
https://www.bifincan.com



Not : her üye olunan mail adresiniz için +1 çekiliş hakkı kazanacaksınız

bayram hediyeni siyahbeyazmutfak blog adresinden :)

http://siyahbeyazmutfak.blogspot.com/2012/07/ann-yvette-ile-2-kisiye-200-tl.html#comment-form

12 Ağustos 2012 Pazar

!!! Yepyeni Bir Çekiliş Kampanyamız Var !!!

Evet arkadaşlar, aylardır sizlere blog sayfamda çeşitli kampanya ve çekilişleri sunuyordum. Bu gün katıldığım bir blog kampanyası sonrasında firma ile ileşitime geçip bizler içinde bir kampanya yapıp yapamayacaklarını sordum. Yetkili kişi öncelikle belirtmeliyim ki tahmin etmediğim kadar bonkördü. Seve seve bir kampanya yapabileceğimizin müjdesini verdi  :) Bu nedenle sizlerden ricam şartları eksiksiz yerine getirmeniz. 

Firma hakkında şunu söyleyebilirim ki fiyatlar inanılmaz uygun. Firma toptan satış yapıyor, ancak belki ilerde parekende satış açabilirler. Açıkçası bu benim kişisel temennim :) Bu kadar uygun fiyatlı ve hoş ürünleri her zaman bulamıyoruz çünkü.





Şimdi firmamızı tanıyalım :

Tekstils.com uzun süren bir çalışmanın ardından tekrar sizlerle beraber olmanın mutluluğunu yaşarken, diğer bir yandan rekabet halinde olduğumuz firmaları gerek Google gerekse diğer arama motorlarında tamamen sollamış bulunmaktayız.

Tekstils.com müşterilerinin tüm memnuniyetleri karşısında çalışmalarımızı hızlandırıp sizlere yep yeni bir web çalışması ile karşılıyoruz.

Tekstils.com tüm ürünlerinin üretimini ve sağlanmasını kendi karşıladığı gibi tüm kargo ve diğer masraflarıda elinden geldiğince daha iyi ve kaliteli hizmet vermek için sürekli karşılamaya çalışacaktır.

Yeni sayfamız üzerinden verdiğiniz tüm siparişlerde, toptan ve toplu ürün alımlarında telefon üzerinden etkili bir şekilde fiyat taleplerinizde çok özel indirimler sağlanacaktır.
Firmanın resmi web sitesi : http://www.tekstils.com/default.asp
Sorularınız için firmanın mail adresi : info@tekstils.com

Sizlere bir kaç görsel sunmak istiyorum 




















Şartları eksiksiksiz yerine getiren kişilerin arasından yapacağımız çekilişle tam 4 kişi bu muhteşem pantalonlardan birine sahip olma şansını yakalayacak.


Şartlarımıza gelecek olursak :
Öncelikle firmamızın facebook sayfasını beğeniyorsunuz burdan
Firmamızın facebook sayfasını herkese açık olarak paylaşıyor ve arkadaşlarınıza öneriyorsunuz
Ve tabi ki kampanyamızı twitter, blog ve facebook sayfanızda duyuruyorsunuz
Takipçim olmayı ve linklerinizle beraber iletişim bilgilerinizi yorum olarak bırakmayı unutmayın :)




Kampanyamız 13.08.2012 tarihinde başlayıp 27.08.2012 de bitecektir.
Kargo değerli firmamıza aittir.

10 Ağustos 2012 Cuma

ÇILGIN ELTİLER: ÇILGIN ELTİLER ve SIMPLEKS.COM İLE UNUTULMAZ ANLAR...

ÇILGIN ELTİLER: ÇILGIN ELTİLER ve SIMPLEKS.COM İLE UNUTULMAZ ANLAR...: Yepyeni bir kampanya ile sizlerleyim.Türkiye'nin En Hesaplı Alışveriş Merkezi Simpleks.com blogumun konuğu..  gelişen e-ticaret hac...

Betushun Blogu: Onlinemarketim ile yepyeni kampanya

Betushun Blogu: Onlinemarketim ile yepyeni kampanya: Güvenli alışverişin yeni adresi  http://www.onlinemarketim.com Sitemizde giyimden bilgisayara,ayakkabı,çanta bakım ürünleri güneş k...

Venüs'ün Dünyası: Huuu size bir hediyem var :)

Venüs'ün Dünyası: Huuu size bir hediyem var :): Sıcacık Agustos gününden tekrar selam :) Malum bayram yaklaşıyor eminim herkes şimdiden bayram planlarını yapmaya başladı bile :)) Benim d...

SİNEMELLA: Hediyelerim var

SİNEMELLA: Hediyelerim var: Ağustos benim ayım  Aslan burcu ayı Sözlendim  ve Ramazana da denk gelince  Mardin'den sizler için aldığım hediyele...

Betushun Blogu: Medikal Onay ile 2 İzleyicime Cilt Beyazlatıcı Kre...

Betushun Blogu: Medikal Onay ile 2 İzleyicime Cilt Beyazlatıcı Kre...: CİLT BEYAZLATICI KREM FAİR AND LOVELY İLE CİLTLER PÜRÜZSÜZ VE CANLI Hepimizin vücudumuzun.özelliklede en özel bölgelerinin.en iyi şekild...

Bizim Kız: çekiliş zamanıdır aa dostlar :)

Bizim Kız: çekiliş zamanıdır aa dostlar :): Hoşgeldim çekilişimin üzerinden uzuunn zaman geçti, yeni bir çekiliş yapmanın zamanı geldi bence ;) Çekilişe katılıp aşağıdaki şartlard...

9 Ağustos 2012 Perşembe

yepyeni bir çekiliş

bu gün tesadüfen rastladığım bu çekilişi sizlerle paylaşmak istedim. açıkçası blogger arkadaşımızın sözünde durmak için aradan o kadar zaman geçmesine rağmen bu çekilişi yapması beni çekti. umarım diğer bloggerlara ve firmalara örnek teşkil eder.
linkimiz
http://www.handerella.com/2012/08/gecikmis-ylbas-cekilisi.html

harika ürünler ve muhteşem bir çekiliş :)))

http://merababenisil.blogspot.com/2012/08/ilk-cekilisimmmmm.html



street fashion and more ღ: Tolles Gewinnspiel ❖ Mach mit! ❖ Çekiliş'e sende k...

street fashion and more ღ: Tolles Gewinnspiel ❖ Mach mit! ❖ Çekiliş'e sende k...: Gewinnspiel ❖ Mach mit ! Size daha önce bahsettigim Çekilişimin acilisini yapiyorum ;) Hediyeleriniz farkli bir aksesuar olsun diye d...

Herseyden biraz / GüzelGül: Ramazan cekilisinde Prada güneslik gözlügü/ Ramaza...

Herseyden biraz / GüzelGül: Ramazan cekilisinde Prada güneslik gözlügü/ Ramaza...: Evetttttttttt yalnis duymadiniz yeni bir cekilisle yine karsinizdayim ve bu seferr cokk degerli ve güzel bir hediyem var sizlere. Sirf rama...

ilknuroymak: ÇEKİLİŞİM VARRRRR ......

ilknuroymak: ÇEKİLİŞİM VARRRRR ......: İlk kez çekiliş yapacağım.hediye olarak ne olacağını çok düşündüm ve LC WAIKIKI den bir çantayı vermek istedim ÇEKİLİŞ ŞARTLARI:  ...

NEŞELİ RENKLER: ARTMODEL'DEN 3 İZLEYİCİME KEDİLİ AYNA HEDİYE

NEŞELİ RENKLER: ARTMODEL'DEN 3 İZLEYİCİME KEDİLİ AYNA HEDİYE: Art Model Farklı Olmayı Sevenlerin Tercihi Firma bünyasinde Modern Tablolar,Parçalı Tablolar,Dekoratif Aynalar,Duvar Sticker,Duvar Saat...

NEŞELİ RENKLER: TERESON'DAN 1 İZLEYİCİME HEDİYE

NEŞELİ RENKLER: TERESON'DAN 1 İZLEYİCİME HEDİYE: 2004 yılında araştırma ve üretim çalışmalarına başlanan TERESON 2006 yılında Türkiye’ deki ilk terleme önleyici ürün olarak kullanıcıları...

6 Ağustos 2012 Pazartesi

31 Temmuz 2012 Salı

Shimizu: Çantago sponsorluğunda yeni çekilişim!

Shimizu: Çantago sponsorluğunda yeni çekilişim!: Yeni ve süper bir çekilişle daha karşınızdayım. Bu sefer  sizlere çantago.com ' dan 25 TL' lik hediye çeki armağan  ediyorum. ...

Shimizu: Çantago sponsorluğunda yeni çekilişim!

Shimizu: Çantago sponsorluğunda yeni çekilişim!: Yeni ve süper bir çekilişle daha karşınızdayım. Bu sefer  sizlere çantago.com ' dan 25 TL' lik hediye çeki armağan  ediyorum. ...

Shimizu: Ann Yvette İle 2 Kişiye 200 TL Değerinde Güzellik ...

Shimizu: Ann Yvette İle 2 Kişiye 200 TL Değerinde Güzellik ...: ANN YVETTE    en iyi görünümü yakalamak vizyonu ile  kozmetik dünyasına yıllarını vermiş iki kişi  tarafından 2003   yılının Hazir...

26 Temmuz 2012 Perşembe

21 Temmuz 2012 Cumartesi

harika ürünler , kampanyalar ve hediyeler... hem tıklayın :)

Arkadaşlar biliyorum genelde sizlerle hep çekiliş kampanyalarını paylaşıyorum. Ancak yeni bir facebook sayfası keşfettim. Tabi ki keşfetmemde yaptıkları hediye kampanyası sayesinde oldu:) Ama sayfaya göz atınca gerçektende inanamadım. İnanılmaz güzel ürünler var. Hele ki bu kombinlere bayıldım, içim eridi gitti , böyle farklı bir ruh haline büründüm :)) Mutlaka sayfayı ziyaret etmelisiniz. Bu arada hediye kampanyasıda devam ediyor :) bazı görselleri sizlerle paylaşmak istedim







mavinin göz kamaştıran çekiciliği










bu kombini özellikle çok beğendim :) 










 hanımhanımcık bir kombin. özellikle çalışan bayanlar için uygun olabilir
yada bir öğlen yemeği daveti için













her zaman gösterişli ve dikkat çekici olmalıyım diyorsanız ;












pembenin cazibesi ile plajlarda baş döndürün









beylerde unutulmamışlar








ve kampanya :))






ve tabi ki sayfamız 
http://www.facebook.com/lukshop


firmanın sitesi
https://www.lukshop.com/lkshp

20 Temmuz 2012 Cuma

LerzanKara dan: Bambu Ebru Duran dan Ramazana özel kaçırılmayacak ...

LerzanKara dan: Bambu Ebru Duran dan Ramazana özel kaçırılmayacak ...: Bambu ürünleriyle tanıştığımdan beri ben çok memnunum.Bambu Ebru Duran hanım da istiyor ki bu güzelliği herkes yaşasın ve bu yüzden yeniden ...

ÇILGIN ELTİLER: ÇILGIN ELTİLER ve İLKHEDİYEM.COM'dan 3 MİNİĞE HEDİ...

ÇILGIN ELTİLER: ÇILGIN ELTİLER ve İLKHEDİYEM.COM'dan 3 MİNİĞE HEDİ...: Hayatımızdaki ilkler hepimiz için önemlidir. İlk okula başlamamız,ilk arkadaşlarımızla tatile çıkışımız,ilk işimiz.. İlkler hep vardır...

ALMİNA'DAN KAMPANYALAR: ELSE SİLVER İLE 1 KİŞİYE KOLYE :)

ALMİNA'DAN KAMPANYALAR: ELSE SİLVER İLE 1 KİŞİYE KOLYE :): Merhaba. Uzun bir aradan sonra bomba bir kampanyayla geriş döndüm. FİRMA HAKKINDA www.elsesilver.com alışkanlıkların dışına çıkan ve ...

PINARLABİZBİZE: POFUDUK BEZLER İLE 106 TL DEĞERİNDE HEDİYE

PINARLABİZBİZE: POFUDUK BEZLER İLE 106 TL DEĞERİNDE HEDİYE: Günlerdir kendileriyle görüşmemizin ardından sizler için güzel bir kampanya yapmaya karar verdik.Firmamızın amacı bebekler için en güzel be...

19 Temmuz 2012 Perşembe

harika bir kolye çekilişi

http://ozlemcacim.blogspot.com/2012/07/tubisscom-dan-1-kisiye-cok-sik-gumus.html#comment-form

KADINCA&KARARINCA YİNE MUHTEŞEM BİR KAMPANYA İLE BİZLERLE

http://ozlemcacim.blogspot.com/2012/07/cokaksesuarcom-1-kisiye-cam-sarmask.html

yepyeni bir kampanya daha :)) ve harika bir ödül

http://ozlemcacim.blogspot.com/2012/07/pofuduk-bezlercom-isbirligi-ile-1.html

mükemmel hediyeler :)))

http://herseydenbiraznaz.blogspot.com/2012/06/e-tesettur-ile-3-kisiye-avandia-esarp.html?showComment=1342646762599#c3147015758256729632

Hoşgeldiniz..: Mainili.com ile 1 İzleyicime El yapımı Kolye Hediy...

Hoşgeldiniz..: Mainili.com ile 1 İzleyicime El yapımı Kolye Hediy...: Merhaba arkadaşlar bir kampanyam daha başlamak üzere. Bazı site tanıtım yazılarımı yazarken söylüyorum eğer bir işte kadın el...

Sema' nın bloğuna hoş geldiniz: Kaçırmayız.Com ile1 kişiye Taraftar Koltuğu Hediye...

Sema' nın bloğuna hoş geldiniz: Kaçırmayız.Com ile1 kişiye Taraftar Koltuğu Hediye...:   Yepyeni firmamız ve yeni kampanyam ile karşınızdayım. 1 yıl dolmadı blogumu açalı ama katkılarınızla büyüyorum. ...

MUTLAKA BAKMALISINIZ :)))

http://www.alpera.org/UrunDetay-Peçete%20&%20Kumaş%20Peçeteler-45.html

15 Temmuz 2012 Pazar

Neopika'dan 3 Elbise ve 3 Gömlek Kazanma Şansı | Bedava Yaşıyoruz

Arkadaşlar biliyorsunuz ki bir sürü çekiliş ve kampanya paylaşıyorum blog sayfamda. Ancak şu an paylaşacağım çekiliş hepsinden daha farklı. Zaten blogger arkadaşımızı takibe alınca sizde bunu anlayacaksınız. Yapılan kampanyaların güzelliği, sonuçların hemen açıklanmasının dışında ben en çok blogger arkadaşımızın seçtiği orjinal blog ismini beğendim :)) hele takipçiler kısmındaki yazı... Yüzümde tebessüm oluşmasına neden oldu :) Lafı fazla uzatıp sizleride daha fazla sabırsızlandırmadan hemen duyuruyorum çekilişi :)


Neopika'dan 3 Elbise ve 3 Gömlek Kazanma Şansı | Bedava Yaşıyoruz

mükemmel bir kampanya

http://drwilldone.blogspot.com/2012/07/2-cekilisimiz-baslasn-o-zaman.html

Want The Fashion: fisheye lomography hediyemiz...

Want The Fashion: fisheye lomography hediyemiz...: Önceki 3 çekilişimden bu yana beklenen çekilişimize gelmiş bulunmaktayız. Altın ceketi ile yeni ve etkileyici Fisheye No.2 Lomografik keşifl...

Nilsuli' nin Dünyası: İŞTE BENİM İLK ÇEKİLİŞİM=)

Nilsuli' nin Dünyası: İŞTE BENİM İLK ÇEKİLİŞİM=): Aslında biraz daha zaman geçsin yazılarımla izleyici sayımı arttırayım diye düşünüyordum ama Kpss' nin bitmesi ve huzura kavuşmam sebebi ile...

CHACE&IMAN: 'ACABA ŞANSLI KİŞİ KİM OLACAK?''Hediye almak' sö...

CHACE&IMAN: 'ACABA ŞANSLI KİŞİ KİM OLACAK?'

'Hediye almak' sö...
: 'ACABA ŞANSLI KİŞİ KİM OLACAK?' 'Hediye almak' sözü hepimiz için kuşkusuz bir zevk.Hediyenin ne olduğunu tahmin etme süreci,elimize aldığı...

3 Temmuz 2012 Salı

meralindunyasi: EVET SEVGİLİ KAMPANYACILARBlog dünyasına adım at...

meralindunyasi: EVET SEVGİLİ KAMPANYACILAR

Blog dünyasına adım at...
: EVET SEVGİLİ KAMPANYACILAR Blog dünyasına adım atmanın mutluluğu içerisindeyim.İlk kampanyamda bir kişiye çeşit bisküvilerden oluşan bir p...

PINARLABİZBİZE: AKİDE BUKET İLE 4 KİŞİYE HEDİYEMİZ VAR

PINARLABİZBİZE: AKİDE BUKET İLE 4 KİŞİYE HEDİYEMİZ VAR: MERHABA ARKADAŞLAR AĞIZLARINIZI TATLANDIRACAK HARİKA KAMPANYAMIZLA SİZLERLEYİZZ... AKİDE BUKET İLE FARK YARATIN Akide Buket size en kal...

30 Haziran 2012 Cumartesi

NEŞELİ RENKLER: LEA KOZMETİKLE 3 KİŞİYE HEDİYEMİZ VAR

NEŞELİ RENKLER: LEA KOZMETİKLE 3 KİŞİYE HEDİYEMİZ VAR: Yüz bakımından vücut bakımına, Saç bakımında Tüy temizleme ürünlerine, Güneş ürünlerinden Bebek ürünlerine dair ne arasanız bu harika...

28 Haziran 2012 Perşembe

27 Haziran 2012 Çarşamba

Kazandıran Kampanya Adresin !: İstoç Sepeti.Com İle 3 Kişiye Zayıflama Kemeri Hed...

Kazandıran Kampanya Adresin !: İstoç Sepeti.Com İle 3 Kişiye Zayıflama Kemeri Hed...: Çay kazanı   siparişinizi    http://www.istocsepeti.com/     adresinden verebileceginiz gibi   0212 659 84 34 veya 0554 583 53 73 numaral...

PINARLABİZBİZE: BRİGHT STARTS İLE 4 KİŞİYE HEDİYE

PINARLABİZBİZE: BRİGHT STARTS İLE 4 KİŞİYE HEDİYE:                                                                                     Bright Starts, eğlencenin başladığı yer! Merhabalar kamp...

PINARLABİZBİZE: BAGSTİVAL İLE 2 KİŞİYE ÇANTA HEDİYEMİZ

PINARLABİZBİZE: BAGSTİVAL İLE 2 KİŞİYE ÇANTA HEDİYEMİZ: BAGSTİVAL HADAKİ VE LİLY BLOM MARKALARININ TÜRKİYE SPONSORU OLARAK SİZLERE HARİKA ÜRÜNLER SUNUYOR.. HADAKI Markası’nın kısa tanıtımı: D...