Hoşgeldiniz

20 Ağustos 2012 Pazartesi

!!yepyeni bir hediye - numune kazanma sitesi (çekilişli)!!

Hepimiz denedimbiliyorum ve fikrimuhim.com sitelerini takip ediyoruz :) Ancak ne zamandır bu siteler çok fazla faaliyet göstermiyorlar . Geçenlerde bir site keşfettim, yepyeni, bıcır bıcır bi internet sitesi. Mantığı ise çok basit; her yaptığınızdan puan kazanıyorsunuz sitede. ve bunlarla hediyeler alıyorsunuz. Ama sakın tıklama başına 0.0025 krş veren sitelerden sanmayın, benim ilk hediyem yola çıktı bile. Daha 2 gün oldu sisteme gireli. Bilgisayar hediyesi bile yapılmış sitede. Kahveler, indirim çekleri , antivirüsler , konaklamalar... Hadi yorum olarak mail adreslerinizi bırakın, sizde bu fırsattan yararlanın :) şuan  1154 puanım var, eh siz üye olunca puanımda artacak inşallah. Referansımla üye olanların arasından çekilişle 1 kişiye süpriz bir hediye vermeyi planlıyorum. İçinde bir kaç ürünü barındıran kullandıkça beni hatırlatacak ürünler  :)
bu arada siteyi incelemek isteyenler:
https://www.bifincan.com



Not : her üye olunan mail adresiniz için +1 çekiliş hakkı kazanacaksınız

1 yorum:

  1. arwenfiliz@hotmail.com
    oldukça ilginç bi siteye benzio bakalım nasılmış hem çekilişinde şansımı denerm hemde sitede :)

    YanıtlaSil