Hoşgeldiniz

21 Temmuz 2012 Cumartesi

harika ürünler , kampanyalar ve hediyeler... hem tıklayın :)

Arkadaşlar biliyorum genelde sizlerle hep çekiliş kampanyalarını paylaşıyorum. Ancak yeni bir facebook sayfası keşfettim. Tabi ki keşfetmemde yaptıkları hediye kampanyası sayesinde oldu:) Ama sayfaya göz atınca gerçektende inanamadım. İnanılmaz güzel ürünler var. Hele ki bu kombinlere bayıldım, içim eridi gitti , böyle farklı bir ruh haline büründüm :)) Mutlaka sayfayı ziyaret etmelisiniz. Bu arada hediye kampanyasıda devam ediyor :) bazı görselleri sizlerle paylaşmak istedim







mavinin göz kamaştıran çekiciliği










bu kombini özellikle çok beğendim :) 










 hanımhanımcık bir kombin. özellikle çalışan bayanlar için uygun olabilir
yada bir öğlen yemeği daveti için













her zaman gösterişli ve dikkat çekici olmalıyım diyorsanız ;












pembenin cazibesi ile plajlarda baş döndürün









beylerde unutulmamışlar








ve kampanya :))






ve tabi ki sayfamız 
http://www.facebook.com/lukshop


firmanın sitesi
https://www.lukshop.com/lkshp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder